tisdag 16 februari 2010

Snappsar Whisky

Jag vill inte. Jag vägrar. Eller vänta, man kan inte vägra förkylning va?
Ska ta mig en liten jäkel nu är det tänkt. Snappsat whisky. Fy bubblan vad vidrigt. Förstår inte hur folk kan tycka det är gott. Bläää....

Men jag har gett mig tusan på att jag inte ska bli förkyld igen. Har fasiken inte tid med att ligga däckad, även om det så bara är för en dag.

Snart kommer NCIS och efter det är det dags för sängen för min del.
Ska flörta med Andreas oxå för att se om han kan åka och lämna Natalie på dagis så att jag kan sova bort den här begynnande förkylningen. Tänkte åka till skolan för att böja lite armering men det blir ändring i planeringen. Förresten är det valfritt om man vill åka till verkstaden eller inte. Så jag väljer att stanna hemma och kurera mig istället.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar