lördag 13 februari 2010

Make my day... Punk..

Det blev en mycket trevlig kväll igår hos Fam. Brollin.
Mat, dricka och massa skratt. Vid ett halv två tiden var vi hemma och i säng.
Blev en hyffsad sovmorgon med då Natalie sov hemma hos mina föräldrar, (tack ska ni ha).

I morgon blir det en dag full med aktiviteter, eller vad man ska kalla det.
Det ska plockas undan och städas, handlas för på kvällen kommer min familj över på "alla hjärtans dag middag". Ska bli trevligt. Får se vad man hittar på i matväg.
Velar mellan antinge Porterstek eller Tjälknul. Båda maträtterna är goda så det är svårt att välja. Har iaf bestämmt mig för att det blir Hasselbackspotatis till.

Jag får dividera med Andreas så får vi se vad det blir.

Nu ska jag titta på film, om vi kommer fram till något vill säga och sen nanna kudde.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar