onsdag 10 februari 2010

Dagens I-Landsproblem

Jag ger upp försöken med att hitta något att ha på mig på fredag. Tror jag följer ett råd jag fick och går till middagen i morgonrock istället.
Tanken var från början att det skulle blivit en tripp till Kista men istället så blev det ändrade planer och det blev en sväng ner i centrum.
Dåligt utbud med kläder. Antingen är det hemska färger eller modeller som man bara ser tjock ut i.
Får göra en raid i garderoben om jag inte har möjlighet att komma iväg en sväng i morgon kväll.
Aja, det löser sig på ett eller annat sätt.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen för lite sömn, är en tröttmössa helt enkelt. Sover inge vidare bra på nätterna nu när man har en liten fröken som ligger och hostar.

God natt på er.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar